How to install הגיבוי שלי - הוט מובייל lastet apk for bluestacks



הגיבוי שלי - הוט מובייל.apk 2.5.460
Name: הגיבוי שלי - הוט מובייל.apk
ID: com.hotmobile.backup
Version: 2.5.460
Size: 3.7 Mb



הגיבוי שלי - הוט מובייל Screenshots

How to download הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460 unlimited apk for laptop
How to get הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460 mod apk for android
How to download הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460 mod apk for bluestacks

How to install הגיבוי שלי - הוט מובייל apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

הגיבוי שלי - הוט מובייל Description

תאור המוצר:
הגיבוי שלי הינה אפליקציה חדשה למנויי הוט מובייל .
השירות מסופק ע"י חברת ואיוסופט באמצעות רשת הוט מובייל באתר ובאמצעות האפליקציה.
שם המשתמש לאפליקציה יהיה מספר הטלפון הנייד והסיסמה תהיה זו שנבחרה ברישום לשירות באפליקציה.
תנאי השימוש לאפליקציה הינם תנאי השירות המופיעים באתר השירות ובאפליקציה.

האפליקציה מאפשרת:
· גיבוי ושחזור אנשי קשר
· גיבוי ושחזור קבצי מדיה (תמונות, קטעי וידאו וקול)
· גיבוי ושחזור יומן
· גיבוי הודעות SMS ( שחזור עד גרסת מערכת הפעלה KITKAT )
·
עלות:
• דמי שימוש חודשיים בסך 9.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש או חלק ממנו.
• יובהר, כי עבור השימוש באפליקציה בארץ לא יגבה תשלום עבור תעבורת הנתונים, אך בשימוש באפליקציה בחו"ל יגבה תשלום עבור תעבורת הנתונים בהתאם לחבילת הלקוח לגבי נדידה בחו"ל.

What's new in הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460


הגיבוי שלי - הוט מובייל | 4 Reviewers | | Rating: 4.5

Download הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460 mod APK



Search terms:
How to get הגיבוי שלי - הוט מובייל patch 2.5.460 apk for laptop
How to use הגיבוי שלי - הוט מובייל mod apk
How to mod הגיבוי שלי - הוט מובייל 2.5.460 apk
How to get הגיבוי שלי - הוט מובייל lastet apk

Previous
Next Post »