How to download えりたんBOT 2.0.4 apk for android



えりたんBOT.apk 2.0.4
Name: えりたんBOT.apk
ID: net.eritanbot.android
Version: 2.0.4
Size: 39 Mb



えりたんBOT Screen Preview

How to install えりたんBOT 2.0.4 unlimited apk for bluestacks
How to mod えりたんBOT patch 2.0.4 apk for laptop
How to get えりたんBOT 2.0.4 unlimited apk for pc

How to install えりたんBOT apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

えりたんBOT Details

あの全自動えりたん否定BOT(えりたんBOT)がAndroidアプリで登場!
否定は出来ないけど、バスやつくばエクスプレスの時刻表、授業検索はもちろん、キャンパスマップも閲覧できるようになったよ!

What's new in えりたんBOT 2.0.4

アプリケーションをリニューアルしました。2016年もえりたんをよろしくお願いします!
場所検索について
・「今日の授業」機能を追加しました。その日に開設されている授業をサジェスト表示します
・検索の精度が向上しました
・授業の詳細を閲覧できるようになりました
バス・TX時刻表について
・祝日に対応しました
・ウィジェットの使いやすさを向上しました
地図について
・現在地や方角を表示するモードを追加しました
えりたんBOT | 53 Reviewers | | Rating: 4.8

Download えりたんBOT 2.0.4 unlimited APK



Search terms:
How to install えりたんBOT 2.0.4 unlimited apk for pc
How to use えりたんBOT unlimited apk
How to mod えりたんBOT 2.0.4 apk
How to get えりたんBOT mod apk

Previous
Next Post »