How to install RF Viewer 1.15 apk for pc



RF Viewer.apk 1.15
Name: RF Viewer.apk
ID: jp.cointreau15ml.rfviewer
Version: 1.15
Size: 0.1 Mb



RF Viewer Screen Preview

How to download RF Viewer patch 1.15 apk for pc
How to mod RF Viewer 1.15 unlimited apk for pc
How to get RF Viewer lastet apk for pc

How to install RF Viewer apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

RF Viewer Details

Phone/GPS/WiFi/LTEのステータスを表示します。

What's new in RF Viewer 1.15

[1.15]
Max SDK VersionをAPI23にしました。
[1.14]
GSMのアンテナレベル表示に対応しました。
GSMのいくつかのアイテムを表示できるようにしました。
GSMのアイテムを保存できるようにしました。
CDMA以外で地図表示を出来ないようにしました。
[1.13]
LTEの表示単位等を修正しました。
WiFiがOFFの時の起動時に異常終了する場合がある不具合を修正しました。
[1.12]
Max SDK VersionをAPI17にしました。
[1.11]
WiFiスキャン時にWiFiのパフォーマンスが落ちる不具合を修正しました。
終了時に異常終了してしまう場合がある不具合を修正しました。
[1.10]
LTEのログを保存できるようにしました。
[1.09]
LTE対応機種の判定を修正しました。
LTEの時のNetwork Typeの表示を修正しました。
[1.08]
LTEに対応しました。(対応機種のみ表示されます)
[1.07]
Base Stationの座標を地図表示する機能を追加しました。
RF Viewer | 18 Reviewers | | Rating: 4.3

Download RF Viewer lastet APK



Search terms:
How to install RF Viewer 1.15 unlimited apk for laptop
How to use RF Viewer unlimited apk
How to mod RF Viewer 1.15 apk
How to get RF Viewer mod apk

Previous
Next Post »